torsdag 1 december 2011

Personlig julkalender

Halkade in på denna blogg: Emily och blev superinspirerad! Jag kör (eller, ska försöka köra).

1 dec.
Berätta om dig själv

Jag heter Carina och är född och uppvuxen i Stockholm, Bromma. Växte upp i en vindsvåning i ett "fint område" där jag aldrig riktigt kände at jag passade in. Varje helg åkte vi upp till vårt landställe utanför Norrtälje, så jag är helt klart uppvuxen med mossa mellan tårna.

Jag är livrädd för att upplevas tråkig. Jag tycker att det är skönt att nysa. Jag tycker att det är jobbig att träffa nya människor samtidigt som det är det bästa jag vet. Jag är döv på ena örat. Jag målar. Jag är jättestökig, fast det är få saker som gör mig så stressad som stök. Jag är rätt klok. Jag pratar mycket. Jag skrattar och gestikulerar.

Jag lever ihop med världens bästa kille och jag inte har en aning om vad jag gjorde innan jag träffade honom. Han gör mig till en bättre människa och ger mig perspektiv på allt. Jag älskar vår vardag med vår lilla kattfröken Niia.

Jag har de bästa, finaste och snyggaste vännerna på hela jorden.

Så, nu mina vänner är det er tur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar